Velkommen hit til mitt foto-hjørne. Håper du vil legge igjen en kommentar, det hadde jeg satt stor pris på :-)

søndag 3. januar 2010

Jeg har så mange bilder liggende, at jeg slenger ut noen til jeg :)
Driver å prøver meg litt på redigering i Photoshop også...ikke heeelt kjent med alt enda, men det kommer seg da!!

 
Dette bildet tok jeg på en liten fototur jeg var på i området. Redigert i Topaz Adjust.

 
Den gale bikkja mi Copper-en Flat Coated Retriever på 7 år :) Tatt i dag.

 

Og et til :)


 
Og til slutt et bilde fra nyttårsaften!

Det var alt for nå, men det kommer snart fler ;) Her knipses det bilder hver dag, både bra bilder...og mindre bra bilder...

Ha en fin kveld!!! 

1 kommentar:

Randi sa...

hmm....det siste er vel ikke helt etter min smak da;-)
Ellers flotte bilder...det øverste var knaill!!