Velkommen hit til mitt foto-hjørne. Håper du vil legge igjen en kommentar, det hadde jeg satt stor pris på :-)

mandag 25. januar 2010

Galskapen rår ;D

Hehe, ja, jeg greide ikke dy meg; jeg lo så jeg grein da jeg så disse bildene av Pierre kom fram på LCD skjermen på kameraet.
De viser ikke akkurat Pierre fra sin beste side, men jøss, så mange morsomme utstykk det kan bli av å knipse dyra i "rett" øyeblikk.











Dett var dett, nå skal jeg ta meg en goood dusj, og så hoppe til køys.
Satser på bedre vær i morgen...

Ha en fin kveld!!

8 kommentarer:

R-15 sa...

WOOOOOOW - utrolig stilige (OG fiiiiine) kattebilder!!!

Anne sa...

Enormt!!! skjekk det i midten der da, som en skikkelig `rolljonge`som gjør seg til faktisk.

Linn sa...

Utrolig flotte og tøffe bilder av pusen du har knipset. ;) Flink er du!

Linn sa...

Selv tusen takk. :)

Changli sa...

beautiful photos but Scary cat... :-)))

Anonym sa...

så kule bilder.morsom disse kattene gitt.hehe.har lagt ut et spørsmål ang fotolinser til canon kameraet.mulig du kan svare meg inne på bloggen min:)ha en fin tirsdag.klem

Bling - our elf on the shelf sa...

Oh my, så utrolig kule bilder da du!!!! Me like :))
Vist må vi få tatt oss en fototur, vi som bor så nærme hverandre. Jeg bor foresten på Hamarvik, men håper på å få flyttet snart. Om alt går etter planen så kommer vårt hus på finn.no om ikke så alt for lenge :))
Håper på flott vårvær snart, da kan vi jo fly rundt å knipse bilder av hestehov og andre spennende ting :))

Randi sa...

herlig..det midterste var helt rått