Velkommen hit til mitt foto-hjørne. Håper du vil legge igjen en kommentar, det hadde jeg satt stor pris på :-)

mandag 11. januar 2010


I dag gikk jeg og Copper på langtur...jeg begynte å bli noe lei av å heeele tiden gå de samme plassene, så fant ut at i dag skulle vi gå gjennom skogen-det er egentlig ingen sti der, kun sauetråkk, så var jo litt usikker på hvor jeg havnet hen. Og hvor stien gikk...Men det er da vel bare spennende :-) Været var-som det har vært de siste dagene-helt fantastisk!! Så det ble tatt noen bilder i dag ja ;-)





Igjennom skogen gikk vi. Eller...skog og skog...egentlig er det bare en stor klynge med trær...faktisk er ikke den klyngen med trær spesielt stor heller. Men, det var gøy å gå litt imellom trær igjen :-) Er tross alt ikke veldig mye skog på Frøya...





Etter en halvtimes tid, kom vi tilslutt til en vik...jeg var overhode ikke klar over at denne viken lå her, for dette er ikke spesielt langt fra der vi bor. Men det var så nydelig der, heeelt vindstille, og midt i en urørt natur! Hit blir det nok flere turer :-)











Utsikt på Frøya...vi bor ikke veeeldig sentralt, som dere kan se ;-) Men det er så godt for både 4-beinte og 2-beinte!!

Copper utafor huset...dette bildet ble egentlig ikke helt som det skulle, fordi hvitbalansen var helt feil. Men, så likte jeg det egentlig ganske godt likevel, så da fikk dette bildet også være med på bloggen :-) Hadde nok likt dette bildet enda bedre, hadde det ikke vært for alle disse stolpene som finnes OVERALT rundt oss her!! Og vet ikke hvordan man fjerner det i PS heller...

Til slutt vil jeg si TUSEN takk til alle dere som legger igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på!!

Da får dere ha en fortsatt fin kveld-selv gleder meg til å blogge litt rundt her og der utover kvelden :-)

4 kommentarer:

Camilla Elstad sa...

Ser ut som en nydelig tur! Misunner deg det været ;) Her har vi gått fra -30 grader til +1 på noen få dager... Ikke et snøkorn i lufta da det var kaldt, men når gradene steg så kom også regnet/sluddet/snøen... Som vanlig :p

julie sa...

Ååå! Så fine bildaa!! Må bynn å at litt bilda æ å å legg ut!:)

Randi sa...

Er litt usikker på hvor ærlig jeg skal være med bildene...men jeg liker konstruktiv kritikk på bildene mine;-))du får si ifra om du ikke liker det...mulig det hjelper;-))

Først så er det utrolig flotte bilder...de siste var helt på nydelige.:-))

Jo mer som er med på bildet jo mer KAN det forstyrre...og greiner kan forstyrre sånn som her. Jo mer som renskes bort jo bedre blir bildet(tenk på hva du vil ha med på bildene...hva vil du de skal fortelle og vise.)....de fra det tjernet var knaill... her må du være obs på en ting som jeg sliter med enda...horisonten MÅ være rett....om den ikke er det så kan du rette den opp i photoshop...enkelt og greit. Men vær kritisk når du ser i kameraet.

Og fjerne sånne ledninger er en slitsom jobb i photoshop...syns jeg. Bedre og legge seg så langt ned som mulig, og få Copper til å legge seg;-) så slipper du de....tror jeg da;-)

Syns du er flink jeg:-))
fortsett sånn du .-))
mammsen

Randi sa...

sjekk hen
http://www.hitrafotoklubb.com/
hen e det mange gode tips
http://fotografiskolen.no/2010/01/alt-du-trenger-a-vite-for-a-fryse-bevegelser/