Velkommen hit til mitt foto-hjørne. Håper du vil legge igjen en kommentar, det hadde jeg satt stor pris på :-)

tirsdag 5. januar 2010

Fototur til Titran ble fototur i grøfta....

Ja, i dag var det knallsol-mellom 5 og 8 minus, vindstille...et nydelig vær for fotografering her på kysten. Tåka lå fint over sjøen, sola skinte over den, og gjenspeilet seg i det stille vannet. Alle de små øyene rundt omkring....
SÅ da tenkte jeg at i dag tar jeg med meg bikkja og kameaet og kjører meg en tur til Titran, en idyllisk plass, med goooood utsikt over havet. Det MÅTTE jo bare være knall å fotografere der i dag!!
Men jeg kom ikke en gang ut innkjørselen...


Var liiiitt mer snø akkurat der i gøfta, enn jeg hadde beregnet. Akk ja. Og slik står den enda. Sparer da bensin om ikke annet :):) Men det er da meldt fint vær i morgen også, satser på å komme meg ut av innkjørsla da iallefall :-)

Ellers så knipset jeg noen bilder rundt huset tidligere i dag.


Denne ørna sirklet over meg da jeg sto og skulle knipse bilder av sola, himmelen, de snødekte bakkene, disen som lå over sjøen...Mest bekymret var jeg for katta som var med meg, og hunden. Denne ørna har nemlig tatt sau til naboen her, så jeg følte meg ikke aaaaalt for trygg.... Men flott å se på er den da :-)

 

Slik så det ut tidligere i dag...vakkert. Hadde tenkt å gå lengre ut mot havet, men det var så mye snø at det kom over støvlene jeg hadde tatt på meg...så da ble det med dette.

Gleder meg allerede til i morgen, syns det er så aaaaaalt for korte dager enda. Selv om man nesten kan se at det allerede er blitt NOE lysere....:)
Er alt for dårlig til å fotografere når det er mørkt. Og med dårlig, så mener jeg at jeg ikke har fantasi til å se hva man skal ta bilder av-det er jo bare trær, åpne sletter og snø her likevel?!

  
Skrytebilder av seg selv med kameraet hører vel med??? :-D




 Copper og Shila nå i jula...sliter litt med å ta bilder av dyr i fart, så disse er ikke av de beste bildene, men man må da øve seg :-)

Det var alt for nå, satser på at det blir masse bra bilder i morgen!!! :-)
OG-legg for all del igjen kommentarer!!!! Litt morsommere å blogge da :)

Fyr i ovnen, drikk en kopp te, tenn lys, len deg tilbake, og bare nyyyyyt kvelden! Det skal jeg....når jeg har ryddet, fått opp bilen, laget mat, vasket osv.

4 kommentarer:

Randi sa...

Flotte bilder, men det med solnedgangen var knaill:-)
Tøffe bilder av deg og kameraet.

og du..sjekk opp Norsk nettfoto...meld deg inn der feks....skriv kommentarer til de jeg har på blogg listen...surf litt på nette etter gode fotoblogger.

bare ikke gi opp...og danne seg følgere tar tiiid og krever litt av deg som blogger;-)
klem fra mammsen og Shila

VALKYRIEN sa...

Fant deg hos Randi - og skjønner det er moren din!

Det bildet av solnedgangen er jo bare helt fantastisk flott! Mye fint ellers også - men det bildet skal du være stolt av!

Legger meg til som følger jeg! :)

Anonym sa...

Du har fått mange fine bilder pus:) Er veldig stolt av dæ:) Lykke til videre, og gleder mæ til å se videre på bilda dine:) Stooor lykke tilklem fra kjæresten din:)

linn kr/sykepleier sa...

Hmm, ser du jobber i hjemmesykepleien. Når startet du der? Kan ikke si å ha sett deg før. Om det er feil så må du virkelig unnskylde ;D Hohohoho!
Jobber selv der, er hjemme med mammaperm nå. Tilbake i april.