Velkommen hit til mitt foto-hjørne. Håper du vil legge igjen en kommentar, det hadde jeg satt stor pris på :-)

tirsdag 12. januar 2010

Så har vi vært på tur igjen da. Det samme, nydelige været i dag også-og da måååå man jo bare ut!! :-)

Denne gangen gikk turen ned til båten vår, som forøvrig ligger på havets bunn(riktignok ganske næme land, men likevel...). Bare styrhuset stikker opp. Gubben i huset har tilbragt mange timer der nede, for å pøve å redde den-med det resultat at den ligger på bunn igjen dagen etterpå...

Men bilder ble det tatt der i dag. En fin plass å ta bilder på. Men etter en samtale med min mor i dag, om rette og skeive horisontaler på bilder, så hang jeg meg helt opp i det da jeg fikk se det på bildene mine-noen av de er jo drit-skeive!! Det må jeg prøve å rette på-bokstavlig talt-neste gang jeg skal ta slike bilder :-)








Her er båten til naboen. Den som flyter................den andre...er vår.....:-(


Noe gamle greier nede ved sjøen. Tror den har stått i noen år :-)




Så prøvde jeg meg på Copper i fart. Noen av de ble jeg litt fonøyd med, andre...ikke like fornøyd med. Men framgangen er der(tror jeg da?!), og det er jo litt morro å se :-)


Haaappy time-matmor har jo snacks!!!


Dette bildet kunne blitt meget bedre. Men er litt fornøyd med at jeg greide å få halve Copper klar-og resten uklart, sånn at det vises at han er i fart :-)




Det var vel alt, i morgen venter møte og jobb, så da blir det ingen blogging for min del.
Men inntil neste gang-kos dere!!

4 kommentarer:

linn kr/sykepleier sa...

Festlig båtbilde synes jeg. Litt pussig syn med bare styrhuset som stikker opp. ;D

Skjeive horisonter retter vi bare opp i Picasa (gratis redigeringsprogram) ;D

Randi sa...

gjett om jeg gleder meg til å komme dit og fotografere...legge meg på brygga og ta ett dybdebildet der i fra...blir knaill til våren og sommeren dette.
Tøft med Copper i full fart.
Prøv med solen i ryggen neste gang.;-) horisonten fikser du i photoshop....lett som en plett.

Camilla Elstad sa...

Så nydelig vær! Sola tittet frem her i fjellet også i dag, men jeg var selvfølgelig på jobb... :p
Jeg har et tips til deg ;) http://photoscape.org/ :) Last ned gratis redigeringsprogram, sikkert det enkleste programmet som er laget, men samtidig kjempebra! :) Der kan du rette opp skjeve horisonter og mye mer :)
Vet du, jeg hadde ikke blitt med så langt med den båten deres, altså...! :p

Anne sa...

Å hælle dussan er det du!!! ja :-))))

Å nå ble jeg kjempeglad, og ikke minst for at du la igjen noen gode varmende ord i bloggen min, hvis ikke hadde jeg aldri funnet fram hit kan du skjønne!!! en rask titt nedover siden og jeg la sammen 2 og 2 ja, og det ble 4 vettu, og en firbent god venn, ja det har du jaggu.

Nei, kom innom igjen, og klart vi holder kontakten.

Varm klem fra Anne