Velkommen hit til mitt foto-hjørne. Håper du vil legge igjen en kommentar, det hadde jeg satt stor pris på :-)

onsdag 20. januar 2010

På tur med to katter og en hund...

Ja, i dag har kattene også vært med på tur. Egentlig, så ville de blitt med hver eneste gang-hvis de hadde hatt sjansen. Meeen, jeg pleier å stenge de inne når vi går, for å ha ansvar for disse to kjeltringene på tur, er som å ha ansvaret for to unger i den rette alderen...
Og man passer jo på dem når de først får være med på tur ;D Men de er så nysgjerrige da vettu...
Også er de fæææle til å mjaue når vi går tur. Hele tiden.
Men i dag hadde jeg mp3-spilleren med meg ;-)

Som dere kan se-sola er tilbake!!! Nå var det bare i går det har vært gråvær da, men deilig likevel-for nå trodde jeg perioden med sol var over og forbi!

Pierre-hannkatta-er egentlig den lateste katta jeg vet om. Konkurrerer om 1.plassen med Pusur. Men fordi Pierre faktisk er "sprek" nok til å være med på tur, så taper han nok 1.plassen. Ikke mange katter er med å går tur, hver bidige gang man skal lufte pelsen(bikkja altså). Derfor skulle man tro at disse kattene var noen skikkelige sprekinger...hukatta er muligens sprek. En meget opptatt dame det. Pierre er mest opptatt av å sove og spise. Om hundene renner han ned, så gidder han ikke løfte på et øye en gang. Og det er faktisk helt sant!




Fransvass-på godt norsk ;D På bildet er hun visst opptatt med noe viktig igjen. Bare hun vet hva. Travel hun damen her. Full fart-nesten hele tiden.










På tilbaketuren, da vi kom oppå veien, ble Pierre alstå sliten. Da løper han(eller går fort...som man ser det...) foran oss, legger seg ned, og venter til vi har gått forbi han. Da komme han "løpende" igjen, legger seg ned-samme prosedyre :)
Ja, det er ei avslappet katte dette ;)

Bildene på bloggen har kommet som peler på ei snor siste dagene, håpet dere henger med!!! :D

Nyt kvelden!! Og takk til alle som skriver kommentarer! Dere er pådriverne mine!! :-)

10 kommentarer:

Randi sa...

Herlig Veronica!!...skikkelig flotte bilder og kattene...de får du fortsette og fotografere...de er jo såååå vakre...og du gjør det så bra!!

Koser meg med å lese og se bildene..virkelig bra...ser progresjonen du har gjort...

Camilla Elstad sa...

Har du fått testet ut photoscape nå? ;) Nydelige bilder i dag også :D Vet du, vi har (hadde) en på-tur-katt vi også ;) Var med på tur til stranda, 2.5 km inn i skauen :p (Du kan lese om henne her hvis du vil)
Bildet av katta i "oppoverbroa" var nydelig!

jangeorg sa...

Kjempeflotte bilder igjen. Det stakkars kameraet får virkelig kjørt seg !!!! ;)

Asbjørg sa...

Helt hærlige kattebilder!!
Fin natur og da!

Anne sa...

Arti å blogg ja??? :-)

Hopper over til øya di og blir med på tur jeg!! fir fy farsken jeg fikk lyst til å springe litt rundt på de svaberga der, utrolig til flott landskap for den med kamera gitt.

Trine sa...

skikkeli fine bilda av kattan :D den e jo bære nydeli.. bobbis stille gladelig opp te photoshoot hu altså ;)

Kamerasamleren sa...

Som normalt, masse å hvile øynene på her...Lurer bare på, sover du litt også :) ?

Med det samme et tips om du ikke er klar over det: Vær litt forsiktig med å ha med sola i bildet når den er på det sterkeste, kan ødelegge kameraet. :)

Camilla Elstad sa...

I morgen, da blir det noe annet enn fartsbilder skal jeg si deg!! :D Da suser vi avgårde til sjøen, på ei hytte i Flatanger :) Kanskje tvilsomt at bildene blir lagt ut i morgen etter som at det ikke finnes annet en mobilt bredbånd der, men det skal knipses som aldri før!!! :D
Og jeg gleder meg! ;) (Jaok, kanskje blir det tatt noen fartsbilder gjennom vinduet på tur dit, men det er jo ikke det som er planen! ;)

Unknown sa...

Foto-lykke:) Hva slags linser bruker du? Hilsen imponert

Aud Jorunn sa...

Flotte bilder du tar. Selv er jeg en lykkelig amatør, eier av et Nikon og synes det er kjempekjekt å fotografere.
Ha ei strålende helg