Velkommen hit til mitt foto-hjørne. Håper du vil legge igjen en kommentar, det hadde jeg satt stor pris på :-)

søndag 17. januar 2010

Dråper...

Javisst, i dag har jeg prøvd meg på dråpebilder-og det var gøy!! Bra det-for da ble det noen bilder. Ble ingen bra bilder på den daglige turen vår i dag, så da ble det dette isteden.











Kjempemoro ;D Dette skal jeg gjøre mer av!!

Ang.bildene fra i går, så ser jeg nå at de er bra. Det var nok bare skuffelsen av å ikke få tatt det "perfekte" bildet i går som skrev innlegget tror jeg. Og jeg ser sååå godt forskjellen fra de første bildene, og til nå. Og det er ikke lenge siden jeg fikk kameraet :) Jeg skal være fornøyd. Og det er jeg!!....Men pirkete må det være lov å være......:)

Og igjen-TUUUUSEN TAKK til alle dere som skriver!! Jeg blir så utrolig glad av å lese det dere skriver :)

Så er helgen over, men nyt det som er igjen av søndagskvelden!!

6 kommentarer:

Asbjørg sa...

Skikkelig fine bilder det her,dråper har jeg ikke prøvd å ta bilder av enda.Det må nok prøves ut det også etterhvert.

jangeorg sa...

Som med alt annet du har prøvd deg på, så ser det ut som dette også er helt dagligdags !! Virker ikke som du har problemer med å få til noe som helst !! Kjempeflotte bilder, igjen !

Randi sa...

hvor i alle dager fant du oppskriften på dette?
Dette var bra til å være nybegynner...fatter ikke at du kommer på det.

Anne sa...

Ja ja du er av den litt halvgale sorten som henger over kjøkkenvasken du også ja :-) noen 1000 bilder har nok jeg også tatt, men har faktisk aldri følt helt jeg har fått til det perfekte om du forstår, og ja, er nok litt som deg, perfeksjonist :-)

Gode dine da, virkelig bra også Veronica :-)

Fin start på uka til deg!!

VALKYRIEN sa...

Lekkert! Ser så artig ut...må se å få rota meg til å forsøke dette jeg også.....

:)

Kamerasamleren sa...

Mange fine bilder her de siste dagene. Du har nok ei fin tid foran deg med din fotohobby, mange fine år. Jeg synes du har kommet veldig langt, ikke de enkleste oppgaver du har tatt ut. Du kommer til å nå veldig langt!

Lykke til med hobbyen og livet, og ha ei flott og spennende uke!