Velkommen hit til mitt foto-hjørne. Håper du vil legge igjen en kommentar, det hadde jeg satt stor pris på :-)

fredag 16. desember 2011

Noen bilder fra året 2011!!

Oi,oi,oi,over et år siden sist jeg skrev!! Får komme med en aldri så liten oppdatering da...mye som skjer på et år gitt!!

For det første,så har vi flyttet-igjen! Denne gangen flyttet vi fra Hitra-og til Agdenes.Jeg skaffet meg jo travhester igjen,det som allid har vært den store lidenskapen min. Så mye pga.det,flyttet vi. Bedre treningsmuligheter,bedre forhold ute til hestene og myyye finere stall.Sist-men ikke minst-kortere avstand til Orkdal Tråvpark,veterinærene som KAN hest og Leangen,selvfølgelig ;) Så ja...dette blogginnlegget vil kanskje være preget av akkurat det,hest,trav og løp :)

Den første travhesten som kom til meg var SOLLI MAI! Verdens beste,fineste og herligste hest!!
Hun kom i slutten av mars 2011,startet sitt første løp for meg 18.april.Det ble SEIER og ny rekord!Så startet hun igjen 02.mai-nok en seier og 34.000kr inntjent på 2 starter.Flinke,flinke hesten!! Siden har det gått slag i slag,hun har være jevnt og flink og har nå tjent 70.000kr siden 18.april,på 12 starter hos meg.

 Ble oppringt av Trav og Galopp-nytt etter Solli Mai's første seier for meg :D

Solli Mai og min lillesøster Julie,før løpet 18.04.

 
Bortsett fra Solli Mai har jeg 4 hester til.Ei åringshoppe,Tax-selvfølgelig-,Eld Nixi og Nanna Pride.

Vakre Nanna Pride
 
 Åringshoppa Bellavista B.

 
Kaldblodshoppa Eld Nixi(den svarte):
Og Tax da,han er fortsatt med oss :)
 
  Ellers har vi også vært på Bjerke Travbane med Solli Mai. Det ble en fiiin 4.plass :) :
 


 
Så har også denne vakre krabaten vært innom stallen.Han ga jeg bort for noen måneder siden,da han var mye syk og jeg fant ikke ut av han...men jeg ga han bort til noen jeg kjenner,og som jeg vet han fikk det gått hos!!

Tyskfødte Sanei Express:


Haflingerhoppa Jessy hadde vi også en stund,her med lillesøster Julie som rytter:

Før V75-løpet på Leangen 15.10.Kusken Solhus i grønt.

Solli Mai.
 
Til slutt noen bilder fra vinteren 2010/2011-da bodde vi på Svankild Hestesenter,Hitra,og jeg hadde hovedsaklig ridehester:
 
 *Knis* Kaldblodshoppa Mia.

 Jeg og Tax rir litt dressur.

 Den søte,lille sportsponnien Maybe!!

Den 2 år gamle hingsten Carinô.


Ine,dattera til ei venninne,og haflingeren Laban som forøvrig er blind på det ene øyet.
 
 Ine,Laban,Janne,Maybe ooog...ei jeg dessverre ikke husker navnet på.

 Hestebente prøver å bli venn med Laban...

 Hestebente og Mia.

 Julie og Jessy.

 Vakre Creek's Tibur...ble dessverre avlivd sensommeren 2011 :(
 
 Creek's Tibur løshopper.

 Creek's Tibur...
 
Har så mange,mange flere bilder jeg skulle vist,men dette får vel holde for i dag...så slenger jeg nok inn noen flere senere ;)
Tror ikke det går et år til neste gang altså!!

Oooog sånn til slutt:GOD JUL TIL ALLE SAMMEN DER UTE!


1 kommentar:

Nina sa...

Mange fine bilder Veronica,særlig av Tibur, hadde nesten glemt hvor flott han var!! Og Solli Mai - You go girl, hehe :) Fin oppdatering :)