Velkommen hit til mitt foto-hjørne. Håper du vil legge igjen en kommentar, det hadde jeg satt stor pris på :-)

mandag 19. desember 2011

Nye bilder-av hest...såklart ;)

...Ingen julestemning her iallefall!!

Ikke hjalp det å bake smultringer.Det hjalp heller ikke å bake kolakaker-de ble forøvrig spist opp på veldig kort tid,og er borte nå.Kolakaker er virkelig NAM! :)

Julestjerna i vinduet er framme,adventslysa har stått i vinduet en god stund nå. Ja,julepynt finnes det også.Ikke mye,men litt her og der. Men HVOR ER SNØEN? Jeg er virkelig ikke spesielt glad i vinteren,men det er altså veldig mye koseligere med hvit nysnø!! Og ikke denne isen og gjørma.Plussgrader er det også...

I går kveld var det kaldt.Det snødde lett fra himmelen.I dag regner det.......Blir vel jul likevel!!! :)

Jaja,nok om det!

Jeg har nå likevel vært ute å knipset litt.Vanskelig å få noe særlige bra bilder nå syns jeg-det er liksom så mørkt,grått og trist hele dagen.
Fotomodellene ble selvfølgelig hestene.Syns det er moro å sitte å observere hestene ute og ta flotte bilder av dem. Vel...så flotte som de kan bli om dagen da.

Åringshoppa Bellavista B. fremst,Nanna Pride i bakgrunnen.

 Nanna Pride er nysgjerrig på hva jeg driver med.

 Kaldblodshoppa Eld Nixi.

Mystic Tax og Solli Mai koser seg med mat.

Fine Mystic Tax :)

Solli Mai.

Så fant jeg noen bilder i går,som jeg ikke hadde redigert. Det måtte jeg jo endre på.
Her er noen av dem(bildene er tatt i tidsrommet Mars-Mai 2011)

5 år gamle Sanei Express...ga han bort til et vennepar av meg da han var mye syk og jeg ikke fant ut av han. Han var lekker-da han var frisk og fin :))



 
Solli Mai kort tid etter at hun kom til meg :)

Famous GlenQuin og Solli Mai.

Vakre Sanei Express...

Sanei Express ruller seg-DET var han god på ;)

Creek's Tibur på beite i sommer-kort tid før han ble avlivet :(

Og til slutt et bilde av Copper ;)


Da skal jeg kose meg med fløtegratinerte poteter og en biff,før jeg skal se løpene fra Leangen Travbaner. Er jo kjentfolk som har hester til start,da mååå man jo følge med!! :)


Ha en riktig fin kveld alle sammen!!


Ingen kommentarer: