Velkommen hit til mitt foto-hjørne. Håper du vil legge igjen en kommentar, det hadde jeg satt stor pris på :-)

fredag 21. mai 2010

Kjøretur med Tax :-)

Har vært på et par kjøreturer med Tax nå-vi fikk nemlig låne sele og vogn av Tex`s forrige eier, Jeanette(TAKK!), så da var det bare å hive på hesten sele og vogn da, og ut og trene-MED Gyri på slep ;-)

Gyri er nå mest opptatt av den grønne gresset hun ;-)

Vi har jo hatt fantastisk vær de siste dagene...så i går var jeg også ut på en tur :-)
Alene med Tax denne gang, men Even var så snill å ta noen bilder:



 ER han ikke vakker?:)))

 Jaja, ikke veldig bra sånn fototeknisk, men jeg er nå litt glad i å ta ørnebilder...venter enda på det "perfekte" bilde!!:))

 Denne fuglen aaaaaner jeg ikke hva er...(men det vet kanskje Bjørg?;))


Da skal jeg ut å slikke litt sol, før det blir en bloggrunde innom dere!

NYT dagen og uka-snart helg, wooohooo :))) 

5 kommentarer:

Helen sa...

Det ser idyllisk ut der du kjører med Tax, han ser veldig fin ut. Er den ponnien en shetlandsponni? Jeg har også shetlandsponni :)

Kamerasamleren sa...

Flott kjøretøy du har Veronica. Det ser ut for at du trives med de også, men det har vi da fått med oss. :)

Håper du får mange fine turer fremover, uten for mange problemer med "utstyret".

Ha ei flott Pinse, du og dine!

Anne sa...

Oj oj her var masse og mye dyr du, og som du har fanget den ørnen da jente, helt knall jo.

Kos deg stort denne pinseaften søta.

Bjørg sa...

He, he.
Det er en stær, og slike har jeg mange av, hekkende i kassene jeg har snekret og hengt opp :-)

Synes ørnebildet ditt er flott jeg :-D

Randi sa...

Tax kledde det utstyret!
Even kan jo han også:-))
Knaill ørnebildet...øvelse gjør mester..
klart du får til macro bilder.....stativ...utløser og rett lys osv..:-)))

Da fyker dagene og ukene...snart klart for feriekolloni for Shila

klem mammsen