Velkommen hit til mitt foto-hjørne. Håper du vil legge igjen en kommentar, det hadde jeg satt stor pris på :-)

mandag 3. mai 2010

Gamla fyller år :D

 ♥ I dag- 3.Mai-har min kjære mamma bursdag :-)
Hun blir ikke akkurat yngre med årene hun heller, for å si det sånn...nærmer seg 50 nå!!!(oioioi).
Okei, det er 5 år igjen til det da, men 5 år...hm...det går fort det ;-)

Julaften 2009-mamma og pappa på kjøkkenet. Og så glad mamma er for å være akkurat der ;-)
Pappa derimot, ser ut til å tenke mest på søppla :-) 

 Det hele begynte en varm mai-dag i 1965...-Mamma kjempet seg fram mot lyset-and still going strong!
Du har alltid vært en god mor-både på godt og vondt.
Da jeg var 14-15-16 år(ehehe) hadde vi nok våre diskusjoner. Jeg var da tenåring-og du skulle ikke få sjansen til å glemme akkurat DET ;-)

Da jeg som 13-14 åring ble hesteeier for første gang, er det mye jeg kan takke mamma for(og pappa, men det er ikke hans bursdag i dag ;-).
Og da jeg for første gang begynte på ridekurs på Sandslia Ridesenter sammen med mitt søskenbarn(da var jeg vel 8 eller 9 år?!)så stilte mamma opp og kjørte, sammen med min tante.
En gang i uka, over noen år.

Julie og mamma på en resturant på Kreta sommeren 2008. 

Mamma har vært der og støttet opp hele veien.
Uansett om jeg har kommet opp i problemer, delt mine gleder, delt mine sorger-ja-alle de gangene med kjærlighetssorg i mine ungdomsår. Alle de gangene så hadde jeg en mamma å snakke med. 
Som kunne trøste og fortelle de ordene som gjorde at ting ble litt bedre ;-)


Alle de høytidene mamma har ordnet,vasket,bakt og styra på sånn at vi kunne få en skikkelig JUL! Eller PÅSKE! Eller bare en god hverdag-rett og slett :-)

Det er så mye man kan skrive om denne dama her, men det skal iallefall være sagt at hun er tvers igjennom snill, har et godt og varmt hjerte, med plass til alle og enhver ;-)

Og du-mamma-har hele tiden vært en MAMMA ♥-for oss alle sammen-og det er vi så uendelig takknemmlige for!!
Selv om alt ikke er bare fryd og gammen hele tiden, så setter vi utrolig stor pris på den du er :-)))



GLA I DÆ MAMMAN MIN, og

GRATULERE MED DAGEN!! 

Håper dagen blir kjempefin!!

STOR bursdagsklem!!

3 kommentarer:

Bling - our elf on the shelf sa...

En flott hyllest til ei flott dame :)
Jeg sier det igjen--> Gratulerer så mye med dagen Randi!

Randi sa...

wow!! å e imponert og for ikke å snakke om rørt!!!;-)

Takk for gode ord og takk for at du e du:-)

go klem fra mammsen

Havfruen sa...

En utrolig flott hyllest til en utrolig flott mamma og dame:) Hun fortjener hvert et ord du har skrevet:)
Hun er ikke gammel bare så det er skrevet, hehe...vi i 40 åra er stadig like ung:))))
Ha en flott dag på Frøya...regner med det er snøbyger i mellom slagene hos deg også:)
Klemmer:)