Velkommen hit til mitt foto-hjørne. Håper du vil legge igjen en kommentar, det hadde jeg satt stor pris på :-)

tirsdag 30. mars 2010

Et ufrivillig opphold...

....fra bloggingen. Og internett. Og Facebook. Og alt det andre. I 3 hele uker. 3 uker!!! Det er lenge det i dagens samfunn. Føler jeg har gått glipp av så mye...føler at så mye har gått glipp av meg. Haha, okei, det siste var spøk. Men ja, disse tre ukene har vært...merkelige.

Uansett, bilder ha blitt tatt-og hesten er på plass. Skulle egentlig vært hestenE, men den ene hesten sendte vi tilbake til eier igjen etter noen dager, da hun ikke ville slå seg til ro, kastet på hodet hele tiden, stresset rundt, løp gjennom strømgjerdet, bråka på boksen...ja, i det hele tatt.

Her kommer iallefall noen bilder tatt gjennom Mars måned:

Her har vi da den nye hesten-Mystic Tax :) Utrolig behagelig hest, snill og god! Dette er det første bildet jeg tok av han-ser vel ikke veeeldig fornøyd ut på bildet, selv om ørene er toppet. Rynker litt på nesen, hehe :-)

 Her har vi hesten jeg sendte hjem igjen, kaldblodshoppa Kjenner Blesa. Og ja-det ER noe galt med øynene hennes...ifølge eieren så er det slik pga at hun ble så plaget av insekter i fjor sommer...



 En konsentrert mamma ;-)





Det var alle bildene i denne omgang, flere hestebilder kommer!! :) OG vårbilder selvfølgelig, for nå har jo snøen forlatt bakken-takk og lov!!!

Skal foressten ta meg en tur innom alle dere bloggere, men det kan nok ta litt tid; masse å se igjennom nå, hehe :)

Dere får uansett ha en fantastisk fin tirsdagskveld!!

4 kommentarer:

Randi sa...

det var på tide!!!
Julie ville se flere heste bilder hun...han er en nydelig hest. Syns han er så lik Ohaio....kaller han det jeg....nr 2.

Masse go saker, bakes og pakkes..bilen blir fylt med go mat.:-)

klem

Asbjørg sa...

Så fine bilder,litt vel vinterlige,men det er nå bare sånn det er....

Anne sa...

Godt å ha deg tilbake!!! det er nå det første jeg må si. Ble nesten bekymra vettu, så måtte nå forhøre meg litt ja :-)

Uansett,glad du er på plass jeg snuppa, og gleder meg stort over dine bilder skal du vite.

Klem fra Anne

jeanette sa...

Så utrolig fine bilder du tar, ble super-inponert her jeg :-))

Også for en flott stall Tax har fått seg!
Håper du/dere trives med han.

Var moro å se han på bloggen din, og gleder meg til å se mere!

Klem til deg og Tax fra Jeanette