Velkommen hit til mitt foto-hjørne. Håper du vil legge igjen en kommentar, det hadde jeg satt stor pris på :-)

søndag 16. mai 2010

Tippi hadde lenge levd under vannets oveflate. Denne dagen hadde hun fått nok av bråkete, vanngale hunder som forstyrret henne, og steg opp av overflaten med hevn i blikket...

 ....Hun jaktet intens på dette svarte dyret som hadde tvunget henne opp til oveflaten...

 ...Men hun kunne ikke nå dette svarte dyret. Men hun skulle ikke gi seg...

 ...Vill i blikket løp dette svarte dyet for livet, med leken i munnen...Han var livredd!

 Han prøvde alt. Svømme,løpe, dykke, spille død...men viktigst av alt var denne leken. Det var hans liv.

 Da alt hadde roet seg, og Tippi tok en pust i bakken, spurte jeg henne om hun kunne nå nesen med tunga. Her er beviset.;-)

Jaaaja, det var det :-)
Nå virker det også som om våren endelig er her, vi har hatt nydelig vær i det siste, med grilling og det som hører med :-)

Ha en flott 17.mai feiring i morgen!! Jeg for min del skal feire med de gamle på senteret, på jobb :-)

5 kommentarer:

Randi sa...

sukk! har dere sol der....her hadde vi 1 dag med sol og det var på søndag...20 grader og knaillvær.
17 mai var det også kaldt....men vi avsluttet med grilling i paviljongen.

Håpe dere hadde en flott dag i går, tross at du måtte jobbe.

Klemmer fra mamsen:-)

Randi sa...

Og det glemte jeg og kommentere...Tippi i vannet!!!? det er jo nesten sensasjon!!

Anonym sa...

Hei. Virkelig hærlige bilder, ser ut som at du har hunder som elsker vann:-) Grethe:-)

Helen sa...

Så lykkelige hundene ser ut :) Kjempefine bilder tatt i rette sekund.

Bling - our elf on the shelf sa...

Så gøy med badende hunder ;)
Mine to er ikke fullt så interessert i vann, søle eller andre bløte ting. Milo vil faktisk ikke sitte for godbit i vått gress en gang. He`s really mamas boy *rørt*
Mitt barn klarer foresten også å få tunga opp på nest, Rebecca altså! Hun maser foresten på om vi ikke kan kjøre å se på hestene dine *ser søtt på*
Ha ei fin pinsehelg :))