Velkommen hit til mitt foto-hjørne. Håper du vil legge igjen en kommentar, det hadde jeg satt stor pris på :-)

fredag 14. mai 2010

Vannlek i sola

 
En fornøyd Copper er klar for vannlek(men vannet har han selvfølgelig kjent på for lengst).

 Det er sol, det er vår, det er LEK! :))

Copper gir ALT-her sluntres det ikke unna ;-)

 Herlig!

 Våren viste seg endelig fra sin rette side. I går-som disse bildene er fra-så var det faktisk varmt, det var sol...noe vind, men hva gjør vel det, når også vinden er varm??

Da må jeg kjøre avgårde til jobb!
Senvakt i kveld, tidligvakt i morgen...zzZZZzzz....

Så har jeg tatt meg fri søndag-da kommer det nemlig en Equiterapaut fra Trondheim for å reparere Tax, som er øm og stiv i ryggen sin.
Mandag-17.mai...skal det også jobbes ;-)
Greit det, når man ikke har barn som vil gå i toget.
Dyrene er jo barne mine, men troooor ikke det er veldig lurt å ha med Copper i noe tog...:)) 

Kos dere alle sammen!
Nyt dagen i dag, man vet aldri hva morgendagen bringer!  
 

1 kommentar:

Anne sa...

Som jeg undret over det første bilde, så først ut som en liten hvalp med store bokstavkjeks i kjeften :-)

Rask bloggrunde her bare denne kvelden, pakker litt til tur sjø, så bare angre deg nå for at du har flytta!!! he he

Varm klem herfra men ønske om at du får en toppers helg ja.