Velkommen hit til mitt foto-hjørne. Håper du vil legge igjen en kommentar, det hadde jeg satt stor pris på :-)

mandag 10. mai 2010

I mangel på noe bedre

..ble det ingen fornuftig overskrift denne gangen :-)
Våren er herlig dere-håper dere koser dere med disse bildene, og disse vårlige sitatene :-)

Våren kommer en gang i året, og vi ønsker den velkommen.
Dagen kommer  en gang i døgnet, og vi tar den som en selvfølge.
~ Margot Sandsmark ~





Våren er vidunderlig.
Den får deg til å føle deg ung nok til å gjøre alt det som du er gammel nok til å vite at du ikke kan.
~ F.P.Jones ~ 

Da var helga over, ei ny uke ligger urørt foran oss. Fyll hver dag med gode ting :-)

Ha en flott uke!! 

4 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Gode ord og fine bilder som en kan nyte, Veronica. Får så lyst på en dag eller to ved kysten når jeg ser slike.

Lykke til med fargeleggingen av resten av denne ukas blanke ark. Håper de bildene blir rike på farger også!

Hei så lenge, fra'n Karl

Bling - our elf on the shelf sa...

Veroica da, hvordan klarer du å holde optimismen? Jeg er så deppa etter denne helgas "vår-vær". Men så lekre bilder du har tatt. Jeg tror jeg skal snike med ned til Hellesvik med kamera i dag, knipse bilder av et lam eller to på tur til butikken ;)

Havfruen sa...

Herlige bilder:) Her er det fare for sol i dag og vi har hatt de herlige solnedgangene siste 2 kveldene:)
Ha en fin uke du også, klem:)

Randi sa...

WOW...for ett vakkert vær dere har.
Du har forresten fått rusk i kameraet ditt....ser det godt på det øverste....sånn som jeg har...og driver og fjerner med photoshop.....pappa fikser det;-)

Ha en fin kveld..hils folk og røvere:-))
Klem mamsen