Velkommen hit til mitt foto-hjørne. Håper du vil legge igjen en kommentar, det hadde jeg satt stor pris på :-)

tirsdag 6. april 2010

Påske og litt mer hest =)

 Da var visst påska omsider ferdig for i år. Denne påska jobbet jeg nesten hver dag, og med besøk av mor,far og lillesøster, kunne ikke påska annet enn å rase avgårde. Sol hver dag, vindstille og varmt-javisst har vi kost oss!!!

 Shetlandshoppa Gyri, den nye hesten på stallen. 4 år gammel bare, men litt av et nusk :)

 Gyri

 Tax koser seg i sola.

 2.påskedag og vi er ute å griller. Julie har slått seg ned med musikk og et blad ;)

 Shila er-som vanlig-HELT med!!

 ...og det er visst også pappa. Fornøyd med årets påske ved sjøen ;)

Hihil, Tippi nyter visst også sola til det fulle ;)

Påskaften-og det skåles!

Praten går....

Kanadagåsa dukket også opp ved flere anledninger.

Men det fikk ikke mamma med seg. Så da måtte hun ut å lete. Klør seg i hodet, og undrer på hvor de har blitt av :)))

Takk til alle som er innom og titter, og legger igjen kommentarer. Nå skal jeg ut på bloggvandring =)

2 kommentarer:

Changli sa...

lovely photos!

Havfruen sa...

For noen flotte bilder:) Både av hund, hest og folk:)
Hatt mye sol vi også men endel vind:)

Så ut som mor leita etter fugl ja:)) Hils henne:)
Ha en flott tirsdag videre, klem fra meg:)