Velkommen hit til mitt foto-hjørne. Håper du vil legge igjen en kommentar, det hadde jeg satt stor pris på :-)

mandag 12. april 2010

Mens min mor...

...danser mot vår, har jeg vært ute å tatt bilder ;D

Her kommer en håndfull:

Var ute å gikk tur i går sammen med en gjeng hester, hunder og mennesker-godt og blanda :)
 Og vi gikk....

 ...og vi gikk....

 ....mens andre løp. Dette nusket heter Luna.

Laila tok hånd om Copper, så kunne jeg konsentrere meg om å ta bilder ;-)
Og Copper er et prakteksemplar på det å gå pent i bånd...ehrm.... 

Denne frøkna hukser jeg ikke navnet på, men søt er hun :-)

 Prøver meg litt på svart/hvitt bilder...blir ikke 100% fornøyd, men øvelse gjør mester!!

 Vakre Fransvass følger våkent med.

 Så har vi Frøy-Gyris halvsøster(samme mor). Hun her er bare 2 år :-)

...Og selvfølgelig Gyri :-) Ikke så ulik disse to-er stort sett kun tegnene i ansiktet som skiller dem.

 "Frøysk" natur.

 Solnedgangen i går skapte masse vakre farger på himmelen!

Ha ei fin uke :-) 

7 kommentarer:

Havfruen sa...

En nytelse og se bildene av vakre dyr, hunder, hester og puser:)
En slik solnedgang hadde vi også i går, utrolig fargerik himmel:)
Startet dagen i sol her i dag...men nå ble det mere helgrått...
Ha en flott dag på Frøya blant mange firbente:)
Klem fra meg:)

Randi sa...

hahaha...morsom du e.

Herlige bilder...og det nr 3 var nydelig!

Julie ble oppgitt over at du ikke husket navnet på vennen hennes...Mira var navnet...og hun og Julie ble gode venner...:-)

Ser ut som om goværet fortsetter hos dere...her regner det litt i dag.

Klem mammsen

Anne sa...

Å jøsses, her var både tobente og firbente jo :-) i skjønn forening og samspill, nydelige bilder nok engang Veronica.

Håper nå du fikk påskeklem fra meg, mutter`n din lovde i alle fall :-)

Bjørg 47 sa...

Solnedganger (og oppganger for den saks skyld) blir man aldri lei av. Flotte bilder.

Unknown sa...

Åååå så søt Frøy va :)
Att du itj huska på navnet t Mira!:P
Æ har forresten fått mæ ny blogg :D
Www.Bileba.blogg.no :D
Kjempefine bilda:)

Anonym sa...

Kjempeflotte bilder du har tatt,godt å se de firbeinte kose seg:-)
Grethe:-)

Kamerasamleren sa...

Hallo Veronica. Nå var det ekstra hyggelig med en tur innom deg. Koselig å se at det lever det du har ønsket deg å jobbet for, og som nå har "flasket" seg. Eller blir det kanskje "hestet" seg?

Lykke til videre mot nye solnedganger, turer til fots og på hest og glem ikke å ta med opplevelsene som kan inspirere oss.