Velkommen hit til mitt foto-hjørne. Håper du vil legge igjen en kommentar, det hadde jeg satt stor pris på :-)

søndag 18. april 2010

Endelig en hjort :)))

Dette tok jeg i går-innimellom snøen/hagl/regnet....Hitra dette her da ;)
Dette ble tatt tidligere i dag-nå ser det ikke slik ut. Nå er det nemlig HVITT igjen. Ja-nemlig. Og jeg blir gørr-sur bare av å se ut vinduet nå!!
ENDELIG fikk jeg et etterlengtet bildet av en hjort-det ble en kalv i dette tilfellet ;) Mora sto lengre opp i bakken og fulgte våkent med.

Bildene under er ikke bra sånn teknisk sett. Bildene ble nemlig tatt ut igjennom stuevinduet-de ga seg med løpinga og herjinga med en gang jeg gikk ut, så da måtte jeg bare ta igjennom vinduet :)
Oooog så skulle lukkertiden ha vært liiitt raskere :)
Men siden dette er hest, så får de være med likevel!

3 kommentarer:

Havfruen sa...

Så bra å få den hjorten på linsa:))

Hvitt ja...har hatt snøstorm siden fredag med unntak av et kort opphold i går!! Våren lar vente på seg gitt:)
Nyt dagen læll..klæm:)

Randi sa...

Herlige bilder og det va hjorten var knaill...heldig med den ja.
Du skulle ha satt deg i andre etasjen med vinduene åpne og knipset ivei....men ikke enkelt dette.

Snø har vi hatt i heile dag....men heldigvis så legger det seg ikke ned på bakken.

Klem fra mamsen

Kamerasamleren sa...

Fine bilder igjen Veronica. Vi får håpe at snart vinteren er hjort også...:)