Velkommen hit til mitt foto-hjørne. Håper du vil legge igjen en kommentar, det hadde jeg satt stor pris på :-)

lørdag 14. august 2010

Valpene uke 8 :-)

Blir stort sett baaare valpebilder for tiden her nå...hehe...hold ut, hold ut ;-)
Mellom en hel haug med jobbing, valpene, hestene, flytting som vi ikke er helt ferdige med osv.osv, så blir det ikke så mye tid til overs for så mye annet-desverre. Men nå har jeg først friiiihelg denne helga-så har jeg 3 uker ferie!! Håper jo på å få solgt valpene etterhvert nå, sånn at vi snart kan reise bort.......

ELENDIG er jeg også til å gi lyd fra meg på bloggene deres....og det beklager jeg!! Men lover virkelig at jeg kommer tilbake! Må bare få orden på alt først, få litt diverse ut av verden...så kommer jeg for fullt!! :))


Balder...herlig skapning!:-)


Balder igjen.


Lille Lotta som nå har fått nytt hjem. Gledelig er det da å høre at hun har det baaare bra, og en av de andre hundene kjøperen hennes har-Guri på 13 år-passer godt på Lotta-mor!!:-)


Det siste bildet jeg har av Lotta-samme dagen som hun dro.


Kira vil sååååååå gjerne ha flaska til Copper-og Copper er sååååå uenig!!


Nok et bilde av Balder.


Tassen...en av de mest fotogene valpene-vakker er han jo også :)


Soopy er solgt, og skal bli en ekte nordlending neste helg ;-)


Snoopy eeeelsker kos!!


Kan visst aldri få nok ;-)

Dett var dett-det kommer nok flere bilder fortløpende ettersom de vokser til ;-)

Ha en flott helg folkens!!!

2 kommentarer:

VALKYRIEN sa...

Alldeles nydelige bilder av de skjønne små! Kjenner hjerterota blir helt varm og øm her! Er jo rart med det, savner jo min lille Asterix som døde i mai - og blir jo helt hvalpesyk når jeg ser slike bilder!

Berit sa...

For noen herlige valper og hundemor:)
Fine bilder også:)

Ha en fin dag:)