Velkommen hit til mitt foto-hjørne. Håper du vil legge igjen en kommentar, det hadde jeg satt stor pris på :-)

onsdag 4. august 2010

Valpene uke 7

Valpene de vokser og de vokser. Nesten ufattelig som de vokser...

De fikk sin egen hundegår ute for en tid tilbake, som de har vært en del i-når været har tillatt det. Men i dag pøvde vi dem ute-bare ved å åpne ytterdøra ;-) DA ble det en hel del å knipse bilder av. Iallefall av Gizmo her, for han var den eneste som turte løpe utenfor trappa...Og det gjorde han også til gangs ;) Freste rundt i full firsprang, herja med sin mor, med Copper, med katta Pierre-som for øvrig tok det hele med knusende ro. Her følger iallefall bilder fra ute-økta i dag ;-)

Gizmo og Tippi.

De fleste av valpene mente trappa var mer enn "ut" nok denne gang...

Gizmo med sitt bedårende blikk.

Bajas-villstyringen. Han kan ikke forklares, han er rett og slett noe VELDIG for seg selv. Stort sett veldig tøff. Helt til han kommer til trappa....

Kira...en rolig,pen frøken. ELSKER mennesker,oppmerksomhet og kos. Tror dette kan bli en utrolig fin familiehund :)

Copper lå litt unna Gizmo her og gnagde på en ved-skive. Gizmo ville også prøve, og fant seg en ved-skive i miniatyr-utgave ;)

Tippi og Kira.

Herlige Snoopy. Denne hunden er kraftig-han tror jeg komme til å bli stor. Men snill og glad i kos er han, så må bli en kosebamse iallefall ;)

Lotta-den ene av de 9 som foreløpig er blitt solgt. Hun er det en del lyd i-slåss som en hær gjør hun også. Så hennes nye eier skal få noe å bryne seg på der ;) Man piller ikke Lotta på fjæra nei!!

Gizmo-det heller nok til at vi muligens beholder han her. En uredd,tøff type-men likevel glad i folk og kos, også er det ikke så mye lyd i han ;-)

Gizmo tester ut vannslangen for første gang i sitt liv-gitt rett bort-sto midt i spruten-en skikkelig tøffing!!

Tassen vil bli en utfordring å finne rette eiere til. Han er nemlig utrolig redd av seg. Han VIL jo så gjerne, og prøver så veldig på nye ting. Men iblant svikter motet, og lille Tassen får panikk. Denne lille krabaten vil det bli en del jobb med-men med rette eiere, og den rette treningen, tror jeg det vil bli en kjempehund!

Ooog tilslutt et bilde av hr.Tor da ;-) Sniker seg med denne gang også han, hehe.

2 kommentarer:

Havfruen sa...

Åh...herligheten...jeg kjenner ammetåka vokser.....for noen nydelige skapninger!! Hadde ikke Major vært så krevende, skulle jeg tatt et par:)) Lille Tassen stakkar, han må trenes til å bli sterkere...
Lykke til med fordeling av disse..så trist å selge de videre. Been theere.. Gråt hver gang en valp forlot huset...
Klem fra meg:)

Anonym sa...

Åååh... så nydelige!
jeg falt litt for Tassen jeg da, for en skjønn liten kar. For et blikk.

åh...