Velkommen hit til mitt foto-hjørne. Håper du vil legge igjen en kommentar, det hadde jeg satt stor pris på :-)

søndag 27. juni 2010

Gårdagens bilder

Slenger ut noen bilder fra i går :-)

Dette er vel ikke akkurat det fineste bildet jeg har av Shila-damen...men min mor ville se flere bilder av Shila, så da slenger jeg ut dette ;-) Det lille udyret Shila, hehe.

Pierre tar seg en 5 minutt-vi var å gikk tur, og det er jo slitsomt, må vite :P

Denne lekre skapningen kan jeg aldri få sett meg mett på...han er bare herlig!! Så dere kommer til å få se mye av han famover ;-)

Gyri bosser rundt med de andre hestene. Stor hest i liten kropp ja...



Sånn, da har jeg ikke mer på hjertet :-)
Ha en riktig så fin dag!!

5 kommentarer:

Randi sa...

Savner det udyret nå ja...tenker dere skal være glad når dere er kvitt henne:-)
Ser ut som en stolt og flott hest...rolig og sterk..virker han som..

Ha en flott uke....vi reiser vel nordover neste uke...viss og at og om og men...enda..men planen er det.

Klem fra mammsen
gi Shila en go klem

Anne sa...

FY FLATE den nye hesten din er prikk lik meg jo :-0 bare spør muttern din jo, ble nesten skremt jeg nå gitt...
Rufsete hår og tenna på tørk! men godt du synes den er flott da, trøster litt meg også det.

Jasså, det er du som har vært hundepasser mens de har slikket sol der nede, håper du får lønn som fortjent, hvis ikke sender jeg en krass tekstmelding. Jeg håper nå du har dratt med seg litt sol og varme jeg da, for det har vi nå jammen fortjent, synes du ikke?

Hulderklem

Bling - our elf on the shelf sa...

Den nye hesten er en kjekkas altså *dåner litt* Gleder meg til vi får rota oss utover for å hilse på ;) Vi må bare få en dag med fint vær først tenker jeg!
Skjønner godt at mamma Randi savner det søte udyret sitt også. Når jeg er borte fra mine blir jeg skikkelig sentimental om det går for mange dagene. Sykehuset under fødselen og de 4 dagene vi var der var liksom nok ;))

Å du, kain itj du hjølp mæ å rop på sommer å sol da du???

VALKYRIEN sa...

Å så mye flotte bilder av hester, katter og hunder! 12 hunder????? Duverden! Og Shila var jo vakker da, fikk lyst til å strekke hånden ut og klappe henne. Savner jo min lille hvite ulldott ennå - men savnet mildner jo litt med tiden. Så jeg dukker nok opp igjen i bloggverdenen!
Takk for gode ord hos meg, da min lille Asterix døde. Varmer det!
Klem fra Oslo!

Einy sa...

Heisann.
For en flott blogg du har!
Her var det utrolig mange flotte bilder! Jeg legger meg til som følger med det samme!

Hilsen Einy