Velkommen hit til mitt foto-hjørne. Håper du vil legge igjen en kommentar, det hadde jeg satt stor pris på :-)

fredag 25. juni 2010

En hel haug med div.bilder :-)


Veldig mye har skjedd siden sist jeg blogget.
Jeg har blant annet kjøpt meg en ny hest-den vakreste hesten i verden!!
Solheims Tor er hans navn, og er en 3 år gammel dølavalakk.
Nyt bildene av denne herlige hesten ;-)

Så har vi selvfølgelig kattene da, de var med på tur her om dagen(jaja, de er forsåvidt ALLTID med på tur). Pierre øvest, Fransvass nederst.
Tippi har blitt mor. Hun fødte 9 friske,fine,runde valper natt til 16.juni. Skal få fikset bilder av de også :-)
Også har vi endelig fått flyttet. Vi storkoser oss i vårt nye hjem, både mennesker og dyr. Shila er fremdeles på besøk, noe som betyr at vi for øyeblikket har 12 hunder, hehehe...jaja, skal bli liv på gården etterhvert ;-) Shila drar vel over helga nå, så da blir det "bare" 11 hunder igjen... :P
Vi har fått veldig god plass rundt oss nå. En låve/stall,garage,400 mål med noe dyrket mark, men mest utmark.
Vi har en utrolig lekker standkant nede ved sjøen. Det er en grillplass der, sandbunn, nydelig utsikt...ja, nå håper vi sommeren kommer snart!!
Tilslutt et bilde av selve huset. God plass, mange rom. Herlig :)))







Det ble en del bilder i dag, har samlet seg opp en haug mens vi har drevet å flyttet ;-)

God helg alle sammen!!


3 kommentarer:

Randi sa...

Æ kjem!!! dessuten savne vi SHila....mest jeg...hihihi
Du verden så vakkert det var der ute...rene paradiset dette! Skjønner godt dere har funnet roen og freden her ute.

Kos dere, vi kommer snart på besøk:-)

Bling - our elf on the shelf sa...

Jøss Veronica, her var det masse lekkert å hvile øynene på. Rebecca sitter her ved siden av meg nå, og vi er så skjønt enige om at den nye hesten er fantastisk vakker. Nå vet jeg faktisk hvor du bor også, så nå må jeg å snuppa rote oss bort for å hilse på. Hun skal besøke Blessa også, så da kan man jo faktisk slå to fluer i en smekk, utrolig praktisk :)))

Helen sa...

Gratulerer med nytt hjem, mange flotte bilder, nye valper og verdens vakreste hest :)