Velkommen hit til mitt foto-hjørne. Håper du vil legge igjen en kommentar, det hadde jeg satt stor pris på :-)

søndag 14. februar 2010

En aldri så liten oppdatering.......

Huff, nå har jeg tatt meg skikkelig i nakkeskinnet her!! Lenge siden jeg har blogget nå, og som om det ikke var nok, så forsvant det første jeg hadde skrevet på bloggen akkurat!!!(Ja...det skal normalt lagre seg selv etterhvert, men det gadd visst ikke det nå....).

Men...til mitt forsvar ang.lite blogging, så må jeg få si at tankene har vært på HEST!!!...Og stallbygging :-) Ikke tid til noe annet da ;) Men bare vent til våren, når hesten står her, DA skal det bli bilder da...åååh, som jeg gleder meg!
Fikk vårstemning i dag...mildt-rundt 5,6 varmegrader-nesten all snøen og isen er borte, vindstille, oppholdsvær...nå håper jeg at våren har kommet! I fjor kom våren til Hitra de første dagene på Mars-og enda tidligere på Frøya. Så da er det håp ;)

Sukk...dette blir noe til bildeblogg-når jeg ikke en gang får til å legge inn bilder!!! Fatter ikke hva som er galt nå da....hm...


Så der ja, måtte ta det fra Photobucket :-) Vel, dette er nå iallefall hesten som skal bli min. Desverre har jeg ikke så veeeldig fine bilder av denne hesten-som jeg foressten stelte som unghest ;-) På bildet er han 2 eller 3 år...husker ikke nøyaktig. Men i dag er han 13 år-så har ikke sett han på 10 år! Skal bli knallgøy å treffe han igjen!

Enda et-ikke veldig bra-bilde av Rappen :-) Skal se på en hest i morgen også, samtidig som vi skal til byn(Trondheim)for å handle det siste vi trenger til stallen. Granrem Rappen trenger da selskap han også, så kanskje blir det nettopp Kjenner Blesa?! Blesa er en 15 år gammel kaldblodshoppe, gleder meg til å prøve henne i morgen :-)

Hadde tenkt å legge inn bilder av opp-pussingsprosjektet i fjøset. Fra fjøs til stall. Men tror det få vente...pc`n her gjør det meget vanskelig for meg å gjøre noe som helst i dag-3 ganger(!!!) har nettleseren lukket seg mens jeg har skrevet dette innlegget! Og innlegget lagrer seg ikke selv. Ikke får jeg til å laste opp bilder fa dataen...sukk, er det mulig??!!

Prøver med et siste bilde her nå:

 Har man ikke annet å ta bilde av, tar man bilde av pyntegjenstander, hehe ;D

Flere bilder får komme siden, når pc`n samarbeider mer...begynner å miste tålmodigheten med denne pc`n nå...

Dere får iallefall ha en fortsatt fin søndagskveld!!!:)



8 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Hei og takk for besøket på bloggen, igjen! Tusen takk også for at du fikset det så abstinensene forsvant. :)

Lykke til med hesten, men må du absolutt snakke om snøen som forsvinner...Vi har litt igjen vi her i byen. :)

Randi sa...

Juhuuu...det var på tide!!
Vi gleder oss som unger alle mann til du skal starte rideskole...for familien...hihihihi...
Nei, men det blir skikkelig skøy med hester igjen. Julie er i fyr og flamme og ønsker seg sånn en tur utover til påsken...vi får se om vi kommer susende ...med båt kanskje:-)

Gleder oss på dine vegner.

klmmer

Camilla Elstad sa...

Dette høres spennende ut :)
Her oppe i fjellet har vi -6.6 grader nå, og masse snø igjen. I fjor måket jeg bort siste rest fra plena vår 1.juni... :p Ingen vår i sikte her ennå... ;)

Heges fotoblogg sa...

Takk for kommentar på bloggen min :) Jeg har ikke blogget på en god stund så derfor sent svar!

Gratulerer med hest! Det blir sikkert kjekt å ha egen hest igjen!

Havfruen sa...

Du er travel skjønner jeg:)

Masse lykke til:)
Klem fra meg:)

Kamerasamleren sa...

Ville bare varsle, følger med :) God helg! :)

Kamerasamleren sa...

Neida, maser ikke. Ville bare sjekke om alt er bra jeg og om "garasjen" til hesten snart er ferdig... :)

Fortsatt god søndag og ei flott uke.

Kamerasamleren sa...

Er innom på min daglige tur rundt til mine venner, bloggvenner. Håper ikke du kvittet deg med kameraet på grunn av hesten :) Gir meg ikke så lett jeg, kommer vel noe igjen. :)